Isnin, 7 Februari 2011

ulangtahun yang ke-setahun setengah adalah ESOK :)



"lurve u ayang"-->>bisik en somi...(aku berangan)

i lurve u too beyyyy... wahh.. korang jangan temuntah eh... ni sesi sayang menyayang..amek mud nak anniversary la katekan..wakakakaka.. :)

tadi, aku saje je selak2 kalender nak nengok tarikh next check up..dingggg... sok 8hb? eh2... shut up not shut up jap g kol 12 mlm kang genap da setahun setengah aku ngan en somi selamat melayari bahtera umahtangger upernyer...waaaahhhh.. lame tuh....  cam xpecayee...... :0) (padahal mak aku yang kawen lebey 27 tahun pon xkecoh cam aku bile time anniversary dier.. muahahahaa)

nie dalam pewot nie bukti chenta kami.... menghitung detik je nih.... padahal punyer la lame lagik bulan 4... tapi nebes die aku da mule rase ok!

hurm... aku harap, biarlah Allah berkati perkahwinan nie sampai bile2... sampai ujung nyawe aku... sebab aku terlalu la cintakan en somi.... gadoh tuh biaser la.. sedangkan lidah kalu ko mkn laju2 tegigit inikan lak 2 org lain jantina dok umah.. mesti la ade perang2 manje kan?? syukurrrr.... aku dan en somi masey mampoo bertahan dan aku harapkan dari angka setahun setengah tuh akan teros betambah..dan bertambah..dan bertambah..... aminn...

p/s: patot x aku mintak present kat en somi sempene 1.5 years anniversary nie weh?? ke poyo jerk???wakakakakaa

Tiada ulasan: