Isnin, 28 Mac 2011

oh pembantu rumah sebelahko0.....

ceriteranya bermula begini... da memang rutin harian aku, setiap kol 6.3o petang maka acara perang kuali pon bermula.. biaser la.. menjak jadi bibik tak berbayar kat umah nie, aku dan somi jarang makan luar.. nak nak pulak bahan nak masak sume ade... padahal aku bukan terer pon masak... tapi tak pandai pandai aku masak pon, en somi betambah tambah nasik makan apa yang aku masak.. bangga ai ! (mengembang ngembang kempiskan idong..wakakaaka) sila jangan bayangkan... ngeh3...

ok.. orang sebelah umah aku ni kaya la kot.. lakinya MAT SALLEH.. tapi bini die MELAYU... aku salo0 nampak dorang nie kat lift.. dorang ade 2 orang maid.. indon kalu tak silap.. macam mana aku taw?? aku skodeng dier.. ngeh3.. tak la... aku nie kan rajin masak.. so, ke dapor je la kejenya.. kebetulan dapor aku lak menghadap ngan dapor umah org sebelah nie.. so, kalu die masak, aku nampak la ape die wat.. ape die pakai kan?

so, nak dijadikan cerita, tengah aku syok syok siang sayur, tetibe aku nampak lampu dapor umah sebelah nie tepasang taw.. so, da nak masak kot minah nih... tetibe aku ternampak satu fenomena yang membuatkan aku merasa adakah aku sedang berada di Hollywood atau pon di Bali... besar mate aku nengok sorang dari maid dier...... hurm..tak sanggop aku nak tulis laaaa.. maid dier kan.... kan.... jeng jeng jeng...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
sorang dari maid dia hanya.. diulangi HANYA memakai BRA ngan short pants jerk.. slumber badak dol dier kuar kat yard dapor dier ngan gaya ala ala lady gaga ! tebeliak mate aku nengok ! seb bek tak terpotong tangan aku dek tekujat ngan pemandangan yang baru dilihat tadi.... seb baek idong aku pon tak bedarah ! seweeellll punyer maid ! body kalu santek cam J LO nak pakai camtuh takper gak... geli haku la....aku taw la tuan ko mat saleh.. kot yer pon hagak hagak la nak pakai camtuh.... da la depan umah aku nie budak bujang.. kalu dorang ternampak, tak ke naya ko budak oiii ! adehhh.... seb baek la laki aku tak balek lagik (ke die da penah nengok sebelom nih..aisey men!)...

even aku ni jenis open minded, tapi kalu bab bab pompuan pakai separuh bogel nih memang aku tak de kompromi kompromi dehh... kot yer pon ko tuh moden sangat, jaga la adab tuh sket.. ni Malaysia.. bukan Amerika ke Bali ke ko nak pakai camtuh.... aku pon buley gak pakai camtuh.. takde hal.. tapi bile dalam bilik ngan laki aku jer la... tettt ! sudah telucah pulak... korang sila jangan bayang yang bukan bukan.. muahahaha...    agak geram gak aku bile nengok maid tuh pakai camtuh... agaknya sebab macam nie la ade kes kes majikan rogol maid dier.. korang rase rase la kan, kalu tuan die yang pompuan tuh balek nengok maid dier pakai camtuh, korang rase ape tuan dier wat eh??? aku rase pasnih mesti tuan die adiahkan dier jubah.. tak pon kaen kapan kasik dier sedar diri sket.. buley camtuh?? mungkin !





p/s: pasnih aku akan ikot jer la laki aku ke daporr.. tak pon aku tak kasik laki aku pegi dapor... buley???bahayer beb ! wakakakaa... 







Tiada ulasan: