Ahad, 6 Mac 2011

sepagi di pusrawi

semalam adalah hari check up tok baby mia... dan semalam jugak aku da 33 weeks.. sekejap je mase belalu eh?? ni ade sket info pasal 33 weeks of pregnancy.      -->>klik sini

hurm.. disebabkan en somi takde, terpakselah abah aku menggalas tugas secara tak rasmi tok menghantar aku ke pusrawi.. bukan abah je ikot, mak ngan dik leen pon temankan aku.. dik leen excited nak ikot sebab nak nengok baby mia kene scan..seumor idop tak penah nengok baby dalam monitor scanner tuh.. ahahahaa...

hurm... skalik timbang berat. amek ko, 76.3 kg...(pengsan.. ding~)  sebelum ni, berat adelah 72 kg... naek 4 kilo.. wakakaa. membebel dr daud.... da la urin ade gula.. nyesal aku sarapan nasik lemak pagi tuh.. haishhh.. tak pepasal kene ceramah free ngan dr daud.. hihihi.. tapi tak mengapalah sebab baby mia da 2.2kg skunk..hepi bile nengok die membesar bagai johan dalam pewot ni ha... skunk pon kemaen ektif tolak tolak perot aku...   besz ! walaupon rase sebu jerk pewot ni...

disebabkan skunk da 8 bulan, aku kena check up every 2 weeks skunk.. nak nak dalam urin aku ada gula... dr daud takut aku kena kencing manis.. hishhh.. seram bila die ckp kalu betol betol aku ada kencing manis, peluang untuk bersalen awal adalah TINGGI... hurm.... so, skunk kene kurangkan pengambilan nasik (camno nak kurangkan.. aku memang pantang nampak nasik.. huwaaa).. kena makan buah banyak banyak.. pendek kata kene elakkan makan kanji berlebihan... so, sekarang adalah dalam proses mendietkan diri dari nasik dan roti (padahal tadi baru melantak 2 pinggan nasik...camno nie... sebab kalu tak makan nasik nanti aku gigil gigil... sigh~)

sangat beharap next check up nanty pada 19hb semuanya ok.. arap arap urin da takde gula... dan yang paling penting aku sangat beharap en somi da pulang pada masa tuh...... hurm..

Tiada ulasan: