Selasa, 26 Julai 2011

budak kecik da pandai tiarap

ok. sebenarnya hari ini aku sangat penat. penat sebab adik bujang aku baru je kawin semalam. kebetulan 23hb ada majlis cukur jambul anak aku. ok, cerita cukur jambul dan majlis kawin adik aku nanti aku ceritakan di lain entri ok.

sebenarnya aku sangat hepi hari nie. pagi nie mia bangun awal. pukul 9 mata dia da besar. da jadi rutin aku ngan en somi dok melayan budak kecik nih pepagi bila dia da bangun. sangat seronok rupanya ada baby nih.. harus proses yang kedua dengan kadar segera **teringat detik bersalin** oh, abaikan dulu pemprosesan itu. ngeh ngeh ngeh.

masa agah agah mia, aku da perasan yang budak nih da pandai mengiring dan angkat angkat badan dia. tapi montot dia berat agaknya sebab setiap kali dia cuba mengiring mesti badan dia kembali ke posisi asal. tapi mia seorang yang kuat dan tetap berusaha. wah ! ayat ko.. selepas beberapa kali mencuba, akhirnya mia berjaya jua meniarap dengan jayanya buat pertama kali pada pagi tadi **gile skema ayat** aku lak kemaen gembira cam laki menang loteri satu juta. wakakakaa..

mestila hepi. anak da pandai niarap sendiri. mia baru 3 bulan setengah. wah.. pekembangan yang baek nih. nengok la die minum apa. susu ibu beb **tunjuk thumb up dan mengembang kempiskan idung**







sekarang baru pandai tiarap. memang la aku suka. tunggu dia da pandai merangkak. memang aku yang menanges tetiarap dok pening nengok mia MENGEMAS umah bila dia da pandai merangkak nanti. b, carikan orang bibik !!! ahahahaa.



satu lagi contengan jiwa oleh:
 

Tiada ulasan: