Ahad, 19 Februari 2012

kisah si nur damia batreesya

mia da sepuluh bulan sekarang. lagik 2 bulan da setahun. oh ! kejap jer anak ibu da besar. rasa macam baru semalam jer mia baru lahir.

gigi pon da tumbuh 2 batang. senang sket nak makan. biskut pon da pandai gigit sendiri. bagus anak  ibu !

mia sekarang da ada tabiat baru. suka joget joget. tak kira la bediri ke. duduk ke. merangkak pon dia boleh joget joget. kelakar ok. siot ! aku tak sempat nak rakam la kasik korang tengok ! sekalik tengok cam teletubbies da budak kecik nih. kalau mood dia baek, camtuh la. joget sane. joget sini. tapi, sekalik dia mengaruk, aku yang naik hantu. wakaka.

pastu suka sangat jerit jerit. kalau kita jerit 2 harkat, dia jerit panjang 4 harkat. kita jerit panjang 6 harkat dia punya jerit berharkat harkat. da la kuat. nyaring. bingit telinga aku.  oh ! baru aku sedar kenapa sekarang ni aku makin pekak. huu

pastu bila malam mengigau ngigau. menangis sokmo. sebab siang da penat joget sana. menjerit sakan bagai. time tido la dia wat hal. kekadang aku yang naik hantu. aku pulak yang terjerit jerit tengah malam sampai laki aku pon tekup ngan batal telinga dia. mana taknya, baru je nak lelap dia wat perangai. sori papa. mia nih wat ibu naek hantu. hahaha. mia mia... macam macam peel taw.

nie ada gambar mia. bukan yang latest pon. gambar bulan lepas masa aku ngan suami bejimba kat penang. so, cekidaut !




MIA.. JANGAN CEPAT SANGAT BESAR TAU. NANTI IBU TAK BOLEH NAK PELUK AND CIOM MIA.. 
T_____T





Tiada ulasan: