Selasa, 15 Mei 2012

masih begitu..

trauma itu masih kuat terasa.. ketakutan itu masih lagi bersisa.. sumpah ! setiap kali aku lalu tempat kejadian, serta merta aku jadi berdebar debar. kadang kadang aku bepeluh dalam kedinginan air cond. jika sebelum tiba di tempat itu aku pandu dengan kelajuan 100km/j automatik aku akan memperlahankan laju kereta setibanya di tempat itu.

begitu hebat impak pelanggaran dengan pak cik jahanam itu. tapi, aku juga perlu berterima kasih kepadanya sebab dia. sebab kemalangan itu aku jadi seorang yang lebih berhati hati.

kerana dia aku lebih menghargai nyawa yang Tuhan berikan kepada aku. kerana dia aku lebih menyanyangi diri aku. Terima kasih pak cik ! **sambil menyumpah di dalam hati**

aku tidak tahu sampai bila trauma ni akan terus sebati dalam diri aku. aku harap ianya tidak lama..

doakan aku !


nota kaki: keputusan kes aku masih belum dapat diketahui. aku pon tak pasti sampai bila aku perlu tunggu untuk tau siapa yang betul siapa yang salah. hurm.. T_T

Ok.Byebye ^___^

4 ulasan:

yaNa berkata...

1st time excident,3 bulan aku x bwk kete..fobia sesgt..

tapi aku tau ko kuat ayu..iallah lelama perasaan itu akan hilang..

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) berkata...

dah pg umh pakcik tue?

Areyou Callypso berkata...

ina:nak xnak kene jugak kuat na.. kang xkan nak naik teksi lak ke sini...
duwet lg tuu

Areyou Callypso berkata...

baby:lom lagi la wak...
xsempat... mn nak setelkan kete kat bengkel...
pastu last week abag ipar dr langkawi dtg umah..
this week kot..
insya allahhh