Isnin, 18 Jun 2012

berat gila..





sabtu lepas lesen aku mati. so petang lepas balik kerja, singgah the store ngan en suami. pergi pejabat pos sana. renew lesen. setel.

masa tunggu lif nak ke parking, nampak mesin timbang. memula takut nak timbang. sebab tau resultnya pasti menakutkan. last last timbang jugak.
sekalik masuk syiling 20 sen, jarum pon berputar. berputar.. berputar lagik... haaa... sampai je kat angka 70 dia stop !

whatttttt ???!!!!

gila ! berat aku dah 72 okeh ! 72kg !!
 Y_________________Y

sekalik tak puas hati jugak. kekunun rasa jarum penimbang itu rosak. sedapkan hati sendiri la konon. suruh en suami timbang.. dingggggg ! 52 kg !  ahhh... mampos...

nampak sangat bini  raksasa ! laki makin cekeding. berat laki aku turun 2 kg. bini dia?? tak cukup kalkulator nak kira. Y___Y

menangis la sampai lebam.. sampai keluar ingossss segala... camna nak kurus balik nih?? ade cadangan??




nota kaki: apsal ley naik mendadak?? padahal aku makan mcm biasa.. sehari makan nasik 3 kali. sekali makan 2 tambah.. boleh gemok meh???

Ok.Byebye ^___^

3 ulasan:

Mamavouge berkata...

beb sesama la kite men dietkan diri...aku pun makin gemuk..ntah bile nak surut...padahal dah berdiet rsnya.....stress k..paling ketara kat pipi....

yaNa berkata...

Abis ar ko lg berat dr en somi..
Yg penting cik abg syg..hi3

Areyou Callypso berkata...

saif n ina: aku teperanjat ok.... sbb sebelum ni timbang 65kg jerk.skalik amik kau ! mcm shrek da nie