Sabtu, 30 Jun 2012

misteri #1 :benjolan di dada

hari ini hari sabtu. and yes. aku bekerja. tapi bukan itu yang mahu aku bebelkan di sini.

aku perasan. sejak 2-3 hari lepas, ada benjolan di tengah tengah dada aku. maksudnya ada benjol yang bila dipicit agak sakit di antara kedua dua breast aku. sekarang agak bedenyut jika tersenggong. sakit. bila tekan terasa ada lendir di situ. sakit doh ! Y__________Y

benjol itu tidaklah besar tapi bila memikirkan kedudukannya yang agak hampir dengan 2 puncak khazanah membuatkan aku ngeri memikirkan apakah benjolan misteri itu.

balik kerja nie aku nak singgah klinik kejap. nak ngecheck misteri benjolan ini. dan aku sangat berharap ia bukanlah penyakit yang aku takutkan itu. penyakit yang semua perempuan di dunia ini takuti.

dokan aku !

update : doktor cakap biasanya kalau benjol di kawasan itu adalah disebabkan liang peluh yang tersumbat. so, doktor bekalkan aku pil antibiotik dan krim sapu. tapi kalau dalam tempoh sebulan nih bengkak dia bertambah teruk or tak surut surut, memang ke hospital la jawabnya. aku harap bengkak ini akan hilang. sekian.


ubat yang doktor bekalkan.. moga dapat hilangkan bengkak nih!
Y____________Y




Ok.Byebye ^___^

2 ulasan:

Rara Joe berkata...

Saya pun pernah kena. Setiap bulan akan bengkak. Da lama da bengkak since 4-5 tahun. Bulan lps saya pergi operate dan buang karung peluh tu. But sekarang jadi balik. :(

Areyou Callypso berkata...

rara-sekarang bengkak da surut sket n dah kurang rasa sakit. tapi sy nie pemalas nak mkn ubat. harap harap bengkak ni akan hilang..
kalau tak mmg kena operate jugak la... huhuhuhu