Khamis, 2 Ogos 2012

tolong.. tolong jangan memperbodohkan diri anda boleh tak?


video



aku jumpa video ni masa jalan jalan di muka buku tadi. mampos..

tebelahak aku ! nak sepak pon ada..

tolonggg.. tolonglahhh...kenapa nak malukan diri sendiri. napa nak tunjukkan kebodohan diri. motif muncungkan mulut? apekahhh?? menyampah mak ! rasa nak piat piat je muncung kau dik !

tak pasal pasal dah kena kutuk. suke la tuh kan.. glemer semelaysia kau dik !

best ke weh buat mulot itik nih? pasnih nak try la.. kompom akak glemer.. glemer kena bahan.. muahahhaa...


nota kaki: kalau anak aku yang buat aku ikat muncung dia kasik sidai kat ampaian. kemain nak sangat muncungkan mulut kan?? jaki betul aku la.. haisshhh



Ok.Byebye ^___^

Tiada ulasan: