Rabu, 26 Januari 2011

detik menjadi suri rumah

2 minit yang lepas adalah saat dimana dengan secara rasminya aku jadi suri rumahtangga sepenuh masa... yaaa!! ini bukan mimpi atau khayalan sebab aku br je email resignation letter aku kat opis haprak tuh.. aku ingat satu jerk.... rezki dari Allah.. bukan dari bos aku yang xbehati perot tuh! lagipon Allah lebey mengetahui apa yang terbaek tok hambaNya kan? kan? mane taw pasni aku dapat jd manager ke? ceo ker? cewaahhh... berangan itu HARUS! hehehehe :)

start esok, bemula episod menjadi bibik sepenuh masa... mesti baby MIA sgt gembire sebab pasnih ibu die xstress lagik pasal koje.. haissshh...-->>padahal dok pk camne nak byr utang keliling pinggang bulan depan... huuuuuuuuuuuu...

xpela... setiap yg berlaku mesti ade hikmah... org kate baby akan bawak rezki tok parent die kan? so, mn taw, sok ade org panggil aku interview ker?? aminnnn~~

Tiada ulasan: