Rabu, 26 Januari 2011

DUGAAAN APEKAH?

hurm....
korang semua taw kan aku turun darah lasz week... then 25hb tuh ari means ari isnin aku mula bekerja ngan rasa malasnya.... naseb baek en somi yang hantar..... petang tuh aku da rasa saket2 pewot.... tapi aku abaikan jer sebab aku check xde bleeding pon......
kol 7 aku da stat saket2 yg xley tahan.. then aku rase baby pon senyap jerk.. tp aku sedapkan hati mungkin masuk angin kot sbb xmakan lagik.... kol 7.30 pm en somi pon sampai then die kate better makan dulu sbb korang pon taw la traffic kat KL camne kan??

ms mkn tuh, aku xlalu sbb pewot mule rase xsedap.. bile nampak en somi da abes mkn aku tros cakap "bey, cepat sket.. pewot org sakit"-->>en somi cuak bile nengok muke seriyes aku.... pas byr, masuk je dlm kereta aku da mule menanges.... en somi bawak kete cam tayar xjejak tanah... kalu race, kompom menang la.. :)

sampai pusrawi jln tun razak, kiteorang teros masuk emergency.... nurse sane sgt baek ok! aku sampai dorang teros tolak aku naek wheel chair and suruh aku baring kat atas katil sementara en somi aku register....
 ms tunggu doc dtg check en somi pegang tangan aku n ckp "sabar.. xde ape2 tuh"-->> padahal aku taw die pon ngah nebes n takot.... T.T

then, doctor pon dtg.. eh2, doc yang same rawat aku ms bleeding tuh la-->DOC FUZI....
die scan baby.... bb senyap jerk..aku cuak! en somi apetah lagik.... bile cr jantung baby n nampak jantung die bedegup, en somi aku mengucap syukur..... die sgt takot! aku menanges sbb ingat something yg buruk kat baby aku.. ya allah! takotnyerrrrr!!
**MIA, jgn takotkan ibu lagik taw..... -->>sbb doc kate bb aku pompuan, aku n en somi nak namekan die DAMIA BATRISYIA.. heeee.. kompiden jer gegurl eh... heeeee :)

doc ckp mungkin ade jangkitan kat pundi kencing aku n dakwaan itu adalah benar n tepat skali bile result urine test positif kate urine aku kotor--->>doc suh admit kat hospital...

tapi en somi n aku kate better aku dok umah n rehat.... biasenyer ubat tok kencing kotor nie minum air kosong sampai lebam.. muahhahahhaa....doc kasik aku mc semalam ngan ari nie.. tadaaaaa..... dat y aku ley bemalas-malasan di rumah n mengupdate ini blog.. ngeh3

so, en somi da sound aku awal2.. "ayang jgn mengade2 nak wat keje.. masak pon jangan... " heeeee..... suke2.....

so, ari nie en somi yang tapawkan makanan tok aku sbb die kerja.... kasihan suamikoo.... heeeee...

Tiada ulasan: