Jumaat, 18 Mac 2011

meluatttt !


emosi tak brape stabil !
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



ok ! kemarahan adalah tidak dapat dikawal sama sekali ! even tidak baek untuk kesihatan ibu mengandong tetapi tepaksa jua diluahkan.. kalu tidak buley jadi meroyan nanti. mungkin!

ceritanya begini. ada seorang hamba allah yang rasekan dirinya terlalu lah perfect sampaikan merasakan orang laen tak sehebat dia... tak sempurna cam dia. hello ! cube cermin sket diri tuh ! ko tuh pon ada cacat cela nya ok ! jangan sebab orang laen tak brani nak tegur ko, maka dengan riaknyer ko nak canang satu dunia ko yang paling hebat ! arghh.... meluat ! menyampah !

bukan aku tak taw ko jaja cita aku kat sedara mara.. mentang mentangla dorang tuh kr0ni ko, sedap jerk ko tabor pitnah ! haishh... geram la aku ! yang dorang lak pecaya bulat bulat cita ko.. tuh yang wat aku geram tuh !

moga allah tunjukkan ko jalan yang benar. moga ko pulang ke pangkal jalan. kalu stakat nak belagak ngan harte org laen, tak payah la. udah udahla nak belagak nie and bawak mulot jaja cita org laen. jage tepi kaen ko tuh dulu dari sibuk sibuk jaga tepi kaen org laen.

haishhh.. abes pahala aku hari ni dok ngumpat ko ! maapkan ibu ye mia sebab ilang ingatan 10 minit nie.. ibu geram ! huuuuuu


2 ulasan:

eelobor berkata...

janji boleh melegakan apa yang terbuku kan?

Areyou Lulu berkata...

mr eelebor: huuuu.. da xmarah da... da buley senyum skunk.. heeeee