Selasa, 22 Mac 2011

besday boy.....

yer...ari ini adalah hari jadi en somi terchenta.. yang ke 500 28.. muda belia lagik eh?? muda la sangat... heeeee..

hadiahhh??? owh ! disebabkan istri die ni adalah suri rumah yang berjaya, maka hadiah en somi kena la beli sendiri.. muahahahaa.... jahat sungguh isteri die eh?? tak pe... dia da biase... kui3...

so, plannya malam ini adalah pegi menggediks menonton wayang... kebetolan en somi dapat 1 tiket free sebab besday dia. so, da jimat satu tiket wayang... bajet nak nengok Hikayat Merong Mahawangsa... sangat teringin nengok dari sebelom cite tuh kuar lagik... biarpon aku bace byk kumen yang cakap cite nih tak la brape besz, tapi aku tak kira.. nak nengok jugak... atternya, nak sapot filem Malaysia kan?? kan?

pas nengok wayang plan nak kandel lite diner la kunun kat bora asmara.. ntah sempat ntah idak... yang pasti perbelanjaan ditanggung semua oleh besday boy..wakakakakaa...sape suh lahir time aku da benti keje... hik3...

ape ape pon aku harap en somi sentiasa diberkati Allah... panjang umor.... pastuh gaji naek dan naekkkk lagik.. (baru lah isteri die senang nak paw gi soping moping..wakakaka..wah ! niat sudah tidak betol :) )

sangat berharap en somi akan gembira dan bahagia idop bersama sama ngan aku. lebey lebey lagik baby mia akan lahir April nih..wah ! sebulan lagik.. tetibe nebes ! ok.. tak mau ingat pasal bersalin... hihihihi

apa apa pon... aku sangat berharap jodoh kami kekal dan bahagia selamanya... lurve u hubby !

and just nak wish..........................................
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


hepi besday sayang !







p/s: santek x signature baru?? wakakakakaa...............

Tiada ulasan: