Khamis, 28 Julai 2011

benarkah BF akan menyebabkan anda kelaparan seperti di afrika?

semenjak lepas bersalin, aku mengalami momentum kelaparan yang sama tahap dengan orang yang tidak pernah berjumpa nasik selepas terhumban di afrika selama setahun. ya ! itulah perumpamaan yang cocok dengan orang yang batak nasik cam aku sejak kebelakangan ini. **ke sebelum nih pon same?? aiseymen !**

aku pelik dengan perubahan luar biasa ini sedangkan sebelum ini rutin memakan nasik adalah seperti orang normal yang lain. kalau dulu kau makan sepinggan nasik pon da sendawa besar tp skunk kau tala 3 pinggan pon rileks jerk. siap makan bubur kacang semangkuk penuh pas tuh.

aku pelik napa setiap kali aku makan, setiap kali itu jugaklah suami aku menjegil jegilkan mata seakan akan bagi hint " oit, apsal ko makan banyak sangat ??" oh ! baru aku teringat. kan aku BF!! orang kata. bukan aku kata. orang kata bila bf kita akan sentiasa lapar.dandan jadikan BF sebagai sebab utama mengapa kau jadi jakun nasik dan sedapkan hati sendiri kenapa berat badan kau naik mendadak kebelakangan ini.

ciss !

satu lagi contengan jiwa oleh:

Tiada ulasan: