Selasa, 28 Februari 2012

gigi

aku ade sebatang gigi berlubang. agak kritikal jugak kondisi kedalaman lubang gigi aku nih. nak cabut aku tak nak. gile kau. aku memang penakut ngan jarum. takut nak bayangkan doktor gigi enjet kat gusi ngan jarum dia. aiyo.. seram. lagik  pulak bila terbayangkan dengan saikonya doktor gigi tayang playar dia sebelum cabut gigi tu. dengan bunyi bederap derap gigi aku bila kena cabut dek playar doktor tuh. tampal? aku dengar kawan kawan cakap tampal lagik sakit dari cabut. arghh... memang sampai bila bila aku takkan cabut ape tah lagik tampal.gila saiko. ok. fine. tu semua memang alasan. hahahaa.

bila gigi sakit serta merta aku mudah naik angin. dengar ayam bekokok pon aku rasa mau tampar ayam tuh. dengar burung bersiol siol pon aku rasa nak tembak jer burung tuh. jadi aku selalu berharap agar gigi aku tak selalu sakit tok elakkan aku jadi cam orang gila meroyan.

sebelum nih, kalau gigi aku bedenyut denyut aku rela telan pain killer. mujarab. tapi sehari dua je la. pastuh membengkak. nak makan pon sakit. tapi kalau da spesis melantak cam aku nih, peduli apa aku ngan gigi yang belubang tuh. janji perut kenyang ! sebab kalau aku lapar, nanti aku akan bertukar jadi HULK. tak caya? tanya laki aku. dia da biasa da nengok aku bertukar dari isteri yang lemah lembut kepada raksasa hijau gara gara perut lapar. muahahaha.

ok. sekarang ni gigi da mula berdenyut denyut. laki aku selalu suruh pergi cabut. selalu aku wat wat tak dengar dengan alih topik lain. hahahhaa.

k la.. harap harap sakit gigi nih tak melarat. malam nih sebelum tidor kompom gosok gigi. menjak duduk jb aku selalu termiss gosok gigi sebelum tidor. ahahaha. ala... baru 2 minggu. mampos.. gila pengotor. mahahahaa.

dah. dah magrib da nih. gigi masih sakit. mau berkhalwat dengan Tuhan dulu. lepas tuh nak makan. padan muka gigi yang sakit. ahahahaha.

"eh burung ! kau boleh senyap tak?? aku sepak kang.. aku sakit gigi la !!! "



Ok.Byebye ^___^

Tiada ulasan: