Sabtu, 22 Januari 2011

aduhai suami koo-part 2

ahahahahaa.... sangkaan aku en somi nak g tapaw meleset same skalik....
patot die xtanyer aku nak mkn ape2... balek2 dari belikan susu tok aku, tros die kate nak masak...waaahhhh!! cam xpecaye.... die kate biar die yang masak n aku tolong tunjukkan cara2nya... dia kate at least nanty kalu emergency xla susah sgt nanty... muahahahaa.......... aku pon kate ok... :)

ok...menu yang kami nak masak ialah ayam masak kicap, telur dadar dan sedikit ikan masin......
yang paling aku xbley bla bile aku suh en somi potong bahan2 nak masak kicap-->>bawang besaw, bawang putey, cili padi ngan halia.... menitik2 air mate die... eh.. bukan aku dere taw tapi mata pedih dek panahan bawang besaw..wakakakakaa.. mengekek2 aku gelak.. br die taw... ingat nak masak nie senang..cewaaahhh.. blagak gile aku walhal skill aku masak xde la teror sgt.. tp teror ar dari en somi..wakakaka.. :P

time nak goreng ayam lagik klako... kemaen jaoh die lontar ayam kat kuali.. kemaen takot kene minyak panas.. aku sebagai pemerhati nie mengilai2 gelak.. baby dalam pewot ni kalu nampak skill papa die masak tadi, mmg gelak besar agaknya.... muahhahaaa.... tp ok la... nak gak en somi aku masak kan-->>padahal da jemu mkn kat kedai.... bukan sedap sgt pon.. mahal je lebey... aku masak lagik sedap...xcaya tanye en somi aku..muahahahahaa....

da siap sume makanan, ape lagik.. melantaklah ngan sepuasnyerrr.... betambah2 en somi aku makan... heeeeee.... lapar agaknyer..ye la da kol 10pm br siap sume menu.... ahahahaha.... burrrghhh... alhamdulillah.. kenyang...... da kenyang lepak depan tv ngk cerekarama.. besz pulak cite nie...

k la... nak layan cerekarama...jumpe lagik di update yang laen ya! :)


Tiada ulasan: