Sabtu, 22 Januari 2011

aduhai suami koo-part 1

"yang.. nak masak ke nak tapaw eh"--->>ayat2 bebunga dr en somi nak suh aku masak.. maknenya da muak la tuh 2,3 hari nie asyik makan tapaw jerk....kasihann... tapi, sori la lalink... istri kamoo bukan namo masak tp namo amek risiko yaaa.. doc da ckp 5 ari nie xbuley masak or wat ape2 keje...  kene rehat jerk.. ni la mase istri kamu nak rehat2 tanpa gangguan dari rutin masak, kemas umah dan segale mcm kerja laen ya en somi...bukan amek kesempatan tp da doc yang nasihatkan camtuh... ngeh3......

aku suh die masak..alahai.. bukan susah sgt.. masak nasik skunk da pakai periuk karen. ayam ade dlm peti ais da siap basuh n potong daaaa.... sayur pon ade.. cume die kene goreng n masak jerk.... memule kemaen semangat die nak masak... lasz2 kuar ayat dr mulot die yang nak wat aku ketawe guling2...

"ayang nak tapaw ape??" wakakakaa.. xbley bla betol la..kasihaaaannnn somi ku... ape nak wat...aku namo amek risiko ok.. cukoplah aku cuak ari tuh tumpah darah.....

hurm..en somi kuar menapaw skunk..aku kirim die beli susu baby skalik..... ape nak wat bey... tahan je la.. isnin kalu istri kamoo da sihat, nanty istri kamoo nie masak ler... hahahaa..

betol org ckp..sedap mane pon mkn kedai...sedap lagik mkn air tangan istri hatta si istri hanye goreng ikan masin jerk.... lalalalalaa


Tiada ulasan: