Sabtu, 22 Januari 2011

kerja oh kerja

alamak aih... shut up not shut up da ari sabtu da ari nie....
gamaknyer esok je la lasz day aku ley rehat2.. lasz day ley manje2kan diri atas katil sbb isnin da stat keje blek.....
kemaen malas nyer laa...arghhh!! ngadap jem kat KL satu hal.. ngadap pemandu2 msia yang semuanya "BERHEMAH" lagik la wat aku  stress n rase kemaen malas betol.... Haissshh!!

tp apekan daya.. kalu la aku kaye tahap DATO' SITI NURHALIZA buley la aku goyang kaki sambil update2 blog nie... tp aku hanyelah insan sederhana..cewaaahhhh!! kene kje gak lau xsape nak tolong en somi byr umah.. byr bil2 yg melambak2 nih.. aku sbg isri mithali kene la bantu kan? kan? :) ahahahaa~

jap g nak g beli susu baby...da abes smlm aku tonggak... moga bb aku sihat di dalam ya sayang... 3 bulan je lagik.. xsabar..
heeeee....

Tiada ulasan: